Korektní odstranění bývalého zaměstnance

Detaily článku
URL: https://support.inspire.cz/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=43
ID článku: 43
Vytvořeno: 26.11.2009 09:36

Answer Propustili jsme zaměstnance recepce, jak naložit s jeho přihlašovacími údaji ?

Odpověď:
CLUBSPIRE nadále login zaměstnance eviduje jako informaci na kterou se stále odkazuje mnoho záznamů. Rozhodně není dobré odebírat přístup bývalému zaměstnanci tak, že jeho přístupové údaje rovnou smažeme. Korektní postup je vytvoření uživatelské skupiny Bývalí zaměstnanci, Menu Nástroje -> Správa uživatelských účtů. Tlačítko Nová skupina. Změnu zařazení zaměstnance provedeme výběrem příslušné skupiny v podrobnostech uživatele - tlačítko Upravit.
Skupině nepřiřadíme žádná práva (tlačítko Upravit v seznamu skupin uživatelů). V novějšich verzích CLUBSPIRE je už tato skupina vytvořena a stačí do ní přemístit login propuštěného zaměstnance.