Korektní odstranění bývalého zaměstnance
Detaily článku
URL:
https://support.inspire.cz/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=43
ID článku:
43
Vytvořeno:
26.11.2009 09:36
Answer
Propustili jsme zaměstnance recepce, jak naložit s jeho přihlašovacími údaji ?
Odpověď:
CLUBSPIRE nadále login zaměstnance eviduje jako informaci na kterou se stále odkazuje mnoho záznamů. Rozhodně není dobré odebírat přístup bývalému zaměstnanci tak, že jeho přístupové údaje rovnou smažeme.
Korektní postup je vytvoření uživatelské skupiny
Bývalí zaměstnanci
, Menu
Nástroje
->
Správa uživatelských účtů.
Tlačítko
Nová skupina
. Změnu zařazení zaměstnance provedeme výběrem příslušné skupiny v podrobnostech uživatele - tlačítko
Upravit.
Skupině nepřiřadíme
žádná práva
(tlačítko
Upravit
v seznamu skupin uživatelů). V novějšich verzích CLUBSPIRE je už tato
skupina vytvořena
a stačí do ní přemístit login propuštěného zaměstnance.