20.04.2024
Stránky technické podpory
»
Často kladené otázky
»
CLUBSPIRE - FAQ - Nastavení
»
Uživatelské účty
»
Korektní odstranění bývalého zaměstnance
Korektní odstranění bývalého zaměstnance
Článek
Propustili jsme zaměstnance recepce, jak naložit s jeho přihlašovacími údaji ?
Odpověď:
CLUBSPIRE nadále login zaměstnance eviduje jako informaci na kterou se stále odkazuje mnoho záznamů. Rozhodně není dobré odebírat přístup bývalému zaměstnanci tak, že jeho přístupové údaje rovnou smažeme.
Korektní postup je vytvoření uživatelské skupiny
Bývalí zaměstnanci
, Menu
Nástroje
->
Správa uživatelských účtů.
Tlačítko
Nová skupina
. Změnu zařazení zaměstnance provedeme výběrem příslušné skupiny v podrobnostech uživatele - tlačítko
Upravit.
Skupině nepřiřadíme
žádná práva
(tlačítko
Upravit
v seznamu skupin uživatelů). V novějšich verzích CLUBSPIRE je už tato
skupina vytvořena
a stačí do ní přemístit login propuštěného zaměstnance.
Detaily článku
ID článku:
43
Vytvořeno:
26.11.2009 09:36
Komentáře uživatele
Přidat komentář
Sharing is good. If you have a comment about this entry, please feel free to share. The comments might be reviewed by our staff, and may require approval before being posted. Questions posted will not be answered. Please submit a Ticket for support requests.
Image Verification Required
Please enter the characters that appear to the right in the space provided. This is just to verify that you are a human.
Jméno:
E-mailová adresa: (volitelné)
Komentář:
Zpět
Přihlásit se
[Zapomenuté heslo]
E-mail:
Heslo:
Pamatuj si mě:
Vyhledávání
-- všechny stránky podpory --
Často kladené otázky
Ke stažení
Možnosti článku
Přidat komentář
Tisknout článek
Verze v PDF
Odeslat článek na email
Přidat k oblíbeným
Domů
|
Registrace
|
Odeslat nový požadavek
|
Často kladené otázky
|
Novinky
|
Ke stažení
Jazyk:
Čeština
English (U.S.)
www.inspire.cz
,
www.clubspire.cz