04.12.2024
Stránky technické podpory
»
Často kladené otázky
»
CLUBSPIRE - FAQ - Provoz
»
Položka skladu nejde smazat
Položka skladu nejde smazat
Článek
Nejde
mi
smazat položka zboží
ve skladu. Clubspire píše, že zboží figuruje v nějaké
příjemce
, přitom příjemky zatím nikdo nevytvářel.
Odpověď:
Clubspire je nastaven tak, aby šetřil čas obsluhy a vytvářel příjemky zboží u nově zaváděného zboží automaticky. Pokud je tedy z nějakého důvodu nutné smazat kartu zboží u kterého byly již uvedeny počty kusů (a figuruje tedy v automaticky vytvořené příjemce), nejprve je nutné smazat patřičné příjemky (Menu Sklad - přehled příjemek).
Detaily článku
ID článku:
27
Vytvořeno:
07.09.2009 14:43
Komentáře uživatele
Přidat komentář
Sharing is good. If you have a comment about this entry, please feel free to share. The comments might be reviewed by our staff, and may require approval before being posted. Questions posted will not be answered. Please submit a Ticket for support requests.
Image Verification Required
Please enter the characters that appear to the right in the space provided. This is just to verify that you are a human.
Jméno:
E-mailová adresa: (volitelné)
Komentář:
Zpět
Přihlásit se
[Zapomenuté heslo]
E-mail:
Heslo:
Pamatuj si mě:
Vyhledávání
-- všechny stránky podpory --
Často kladené otázky
Ke stažení
Možnosti článku
Přidat komentář
Tisknout článek
Verze v PDF
Odeslat článek na email
Přidat k oblíbeným
Domů
|
Registrace
|
Odeslat nový požadavek
|
Často kladené otázky
|
Novinky
|
Ke stažení
Jazyk:
Čeština
English (U.S.)
www.inspire.cz
,
www.clubspire.cz